Reklamacije i povrat robe

Reklamacije i povrat robe

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, WS Pay je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja, što znači da će institucija na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. 

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013). 

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije. 


Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka: 


1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: aruna@aruna.rs 

Obavezno navedite sledeće podatke: 

  • ime i prezime 
  • e-mail adresu 
  • broj porudžbine 
  • opis razloga reklamacije 

2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. 

3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. 

Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe. 

Ukoliko niste zadovoljni naručenom robom, to nije ono što Vam je bilo potrebno ili ste nezadovoljni sadržajem i sl., možete izvršiti zamenu robe ili ćemo Vam na zahtev vratiti novac i snositi poštanske troškove u jednom pravcu. Ukoliko je u pitanju neki defekt, poslaćemo vam novi artikl, pokrivajući poštanske troškove. Po Vašoj želji, odobravamo i povratak kupljene robe i povraćaj novca uplatom na Vaš račun.