Uputstvo za naručivanje u internet knjižari

Dodavanje artikla u korpu:


Dodavanje artikla u korpu vršite klikom na korpu. U samoj korpi možete korigovati željenu količinu primeraka (npr. 2,3, itd.) ili jednostavnim upisom broja primeraka na samom dugmetu.



Automatsko obračunavanje poštanskih troškova za Srbiju i inostranstvo

u zavisnosti od težine odabranih artikala i načina plaćanja:


Kada ste završili s kupovinom, pristupate korpi u gornjem desnom uglu:


Sistem će vam odmah izračunati poštanske troškove za različite vrste plaćanja: uplatom na račun, pouzećem, kao i cenu poštarine za inostranstvo.


Kupi:

Ukoliko knjižari pristupate neregistrovani, kao gost, potrebno je da popunite formular s podacima koji su potrebni radi realizacije porudžbine. Sadržaj vaše korpe će biti sačuvan. Ukoliko ste već registrovani, prijavite se putem unosa emaila i lozinke. Ukoliko se adresa za dostavu razlikuje od vaše adrese, označite opciju "Druga adresa za dostavu" i popunite dodatni formular sa svim validnim podacima primaoca. Ovu mogućnost mogu da koriste čitaoci iz inostranstva koji plaćanje vrše na sajtu i pokrivaju sve troškove, a dostava knjiga se vrši na teritoriji Srbije.

Izbor načina plaćanja:

Izaberite način plaćanja štikliranjem jedne od ponuđenih opcija, u zavisnosti od toga da li želite da plaćanje izvršite karticom, uplatom na račun ili pouzećem, kao i da li je porudžbina za domaćeg ili stranog kupca.  

Za kupce iz Srbije u ponudi su tri opcije plaćanja: plaćanje karticom, uplata na račun i plaćanje pouzećem.

Za kupce iz inostranstva u ponudi su dve opcije plaćanja: plaćanje karticom i Pay Pal.

Napomena: građanima Srbije zakonski nije dozvoljeno plaćanje preko Pay Pal unutar Srbije. 

Na ovoj stranici imate mogućnost da unesete napomenu, kao npr. da li želite da vam se porudžbina ispostavi do 12 ili do 19 h. Molimo vas da napišete sve informacije koje mogu biti od pomoći poštanskoj službi da pronađe tačnu adresu i uspešno izvrši dostavu. Upišite u polje napomene sve što može biti od značaja (broj stana, sprat, naziv firme, neke specifičnosti u kraju, natpis na interfonu, vratima i dr.). Imajte na umu da mi nismo poštanska služba, već izdavačka kuća i da vašu porudžbinu od nas preuzima potpuno druga firma, pa je zato važno da svi podaci budu ispravni, da se pošiljka ne bi vratila. Takođe, ispunjenje nekih specijalnih zahteva, poput "Želim da mi se dostava izvrši između 13 i 14 h), nije u našoj nadležnosti, već kurirske službe. Mi ćemo svakako vaš zahtev proslediti, upisati u napomenu na Adresnici, ali da li će on biti ispunjen - zavisi od rasporeda, frekvencije, obima obaveza, broja pošiljki tog dana u vašem gradu, rejonu, vremenskih uslova itd, itd.




Plaćanje karticom: 

Kupovinu možete obaviti koristeći vašu VISA, MasterCard ili Maestro platnu karticu, čime štedite na poštanskim troškovima, ne plaćate proviziju i ukoliko je u pitanju elektronski proizvod – on će vam nakon kupovine odmah stići na mejl. Sva plaćanja se vrše u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Promena valute u gornjem desnom uglu sajta vam omogućava da imate pregled cena i ukupnog iznosa porudžbine u dodatnim valutama: EUR, Kuna, KM, Denar i USD. Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj lokalnoj valuti. Sigurnost i poverljivost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica WSPay - CSTI GROUP d.o.o, u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenijoj kriptografskoj tehnologiji, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Nijednog trenutka podaci o vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. 

Popunite ime, prezime, datum isticanja kartice (npr. maj 2022) broj kartice, kao i Security Code (CVV/CVC) koji je napisan na vašoj kartici s prednje ili zadnje strane. 


Kliknite "Next" i potrebno je da još jednom označite da se slažete sa uslovima kupovine: 

Nakon što unesete potrebne podatke, otvoriće se novo polje za unos dodatne jednokratne lozinke koja će Vam biti poslata SMS porukom na Vaš mobilni telefon. Unosom jednokratne lozinke potvrdili ste svoj identitet i završili plaćanje. 


 Plaćanje Pay Pal: 

Prilikom izbora ove opcije, automatski vršite plaćanje preko Pay Pal. Troškove Pay Pal provizije snosi kupac i vidljivi su u samoj korpi i obračunatom iznosu. 


Dinarska uplatnica, tj. plaćanje preko računa:

Izborom ove opcije, na mejl dobijate popunjenu uplatnicu, tj. instrukciju za uplatu u dinarima.  Molimo vas da ispoštujete poziv na broj koji je naveden na vašoj uplatnici. Porudžbinu ćemo realizovati čim registrujemo vašu uplatu. Rok za plaćanje je 7 dana. Da biste ubrzali realizaciju porudžbine, nakon uplate možete iz mejla potvrditi da ste uplatili, poslati dokaz o uplati.


Rokovi dostave:

Da bismo realizovali porudžbinu potrebno nam je minimalno vreme za njenu obradu. Po pravilu, šaljemo je u roku od 24 časa, a u nekim situacijama i duže (dani vikenda, praznici i dr.). Putem emaila će vam pristizati obaveštenja o statusu pošiljke („Vaša porudžbina je danas poslata kurirskom službom Post Express“ i dr.).


Vaša odgovornost prilikom porudžbine

Molimo Vas da pre nego što izvršite porudžbinu pouzećem, budete sigurni da ćete pošiljku odgovorno i preuzeti, jer ukoliko to ne učinite, pošiljka će nam se vratiti uz plaćanje dvostrukih poštanskih troškova. Kupci koji ne preuzmu porudžbine pouzećem trajno gube mogućnost naručivanja (mogu kupovati isključivo tako što će porudžbinu uplatiti unapred).

Kupce iz inostranstva molimo da prate status pošiljke na sajtu Pošte Srbije nakon što im dostavimo broj pošiljke i odmah je preuzmu u svojoj pošti ukoliko se pojavi status "Ostavljen izveštaj", "Obavešten" ili "Pokušana dostava", jer to znači da pošta nije nikoga zatekla na adresi ili da poštar nije mogao da je pronađe, i da će se pošiljka u roku od 5 dana vratiti pošiljaocu, uz plaćanje dvostruke poštarine. Ukoliko se to desi, odnosno knjige se vrate krivicom primaoca zbog neuspešne dostave, izdavačka kuća nema obavezu da knjige ponovo šalje o svom trošku. 

Ukoliko se predomislite, želite da odgodite porudžbinu ili je poništite - molimo da nam javite na vreme - pre nego što smo je poslali i izložili se nepotrebnim troškovima, kao i vremenu i energiji neophodnim za pakovanje, popunjavanje, štampanje formulara i dr. 

Molimo vas da prilikom registracije na sajtu odgovorno popunite sva predviđena polja (adresa, broj stana, sprata i sl.), telefonski broj  i email adresu (na koju dobijate kupljene ulaznice i druge artikle u elektronskom formatu). Takođe vas molimo da upisujete tačan naziv svog mesta i poštanski broj, ma koliko ono bilo malo i pripadalo nekoj Opštini, jer slanje pošiljki vršimo preko aplikacije Pošte Srbije, koja u svojoj bazi poseduje sva mesta u Srbiji.


Reklamacije

Ukoliko niste zadovoljni naručenom robom, to nije ono što vam je bilo potrebno ili ste nezadovoljni sadržajem i sl., možete izvršiti zamenu robe ili ćemo vam na zahtev vratiti novac i snositi poštanske troškove u jednom pravcu. Ukoliko je u pitanju neki defekt, poslaćemo vam novi artikl, pokrivajući poštanske troškove. Po vašoj želji, odobravamo i povratak kupljene robe i povraćaj novca uplatom na vaš račun. Ukoliko imate bilo kakva pitanja, savete, sugestije ili kritike - stojimo vam na raspolaganju: aruna@aruna.rs